ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 27/7, ΩΡΑ 9.30 Μ.Μ., ΣΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΠΑΡΚΟΥ,
ΜΕ ΕΙΣΟΔΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΓΙΑ ΘΕΑΤΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 12 ΕΤΩΝ.
Με την ταινία «Ρεβέκκα» του Χίτσκοκ (1940), που βραβεύτηκε με Όσκαρ καλύτερης ταινίας, ο Οργανισμός Πολιτισμού Δ.Κατερίνης (ΟΠΠΑΠ) και η Κινηματογραφική Λέσχη της πόλης συνεχίζουν τις θερινές κινηματογραφικές προβολές στο πλαίσιο το θεσμού «Θερινό Σινεμά στην Πόλη – Συντροφιά με τ’ Αστέρια». Πρόκειται για τη δεύτερη φετινή κινηματογραφική προβολή, η οποία θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τρίτη, 27 Ιουλίου, στις 9.30 το βράδυ, στο Αμφιθέατρο Πάρκου. Η είσοδος είναι ελεύθερη για θεατές άνω των 12 ετών.
Η ταινία αυτή ήταν υποψήφια για 11 Όσκαρ. Απέσπασε τελικά το Όσκαρ καλύτερης ταινίας, και αποτελεί την πρώτη σκηνοθετική απόπειρα του Χίτσκοκ στο Χόλυγουντ.
Πρωταγωνιστούν: Λόρενς Ολίβιε, Τζοάν Φοντέιν, Τζόρτζ Σάντερς, Τζούντιθ Άντερσον καθώς και άλλοι ηθοποιοί εκείνης της εποχής.
Το 2018 η «Ρεβέκκα» χαρακτηρίστηκε από τη βιβλιοθήκη του Κογκρέσου ως «πολιτιστικά, αισθητικά και ιστορικά σημαντική» και επιλέχθηκε να ενταχθεί στο Εθνικό Μητρώο Κινηματογράφου των ΗΠΑ.
Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Μια νεαρή συνεσταλμένη γυναίκα, η οποία είναι ορφανή και συνοδεύει την πλούσια δεσποτική και καυστική Αμερικανίδα, την κ. Βαν Χόπερ, στις διακοπές της στο Μονακό, γνωρίζεται εκεί με τον πλούσιο αριστοκράτη και χήρο Μάξιμ. Η σύζυγος του Μάξιμ, η Ρεβέκκα, έχει πεθάνει τον προηγούμενο χρόνο σε ατύχημα στη θάλασσα. Οι δύο τους ερωτεύονται και όταν η εργοδότριά της αποφασίζει να φύγουν από το Μονακό, ο Μάξιμ της ζητάει κάπως βεβιασμένα να κάνουν γάμο. Και εκείνη δέχεται.
Φτάνουν μαζί στο Μόντερει, την έπαυλη του Μάξιμ, ένα γοτθικό παραμυθένιο σπίτι ανάκτορο, με τεράστιους χώρους, που εναλλάσσουν το φυσικό φως με το βαθύ συμβολικό σκοτάδι. Εκεί η νέα σύζυγος βρίσκεται αντιμέτωπη με το φάντασμα της νεκρής πρώτης συζύγου, που δανείζει το όνομά της στον τίτλο της ταινίας αλλά και με την κ. Ντάνβερς την οικονόμο του σπιτιού.
Η νέα σύζυγος, με νοσηρή εμμονή θα ξεκινήσει ένα ανελέητο παιχνίδι με το μυαλό της άβγαλτης νεαρής (που συμβολικά δεν έχει δικό της όνομα), οδηγώντας τη σε διαρκή ατοπήματα που ανελκύονται σε μέγιστα παραπτώματα και διαρκείς αντιπαραβολές με την ανώτερή της προκάτοχη.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι κατά την είσοδο στο Αμφιθέατρο, καθώς επίσης και κατά τη διάρκεια προβολής της ταινίας τηρούνται τα υγειονομικά μέτρα που έχουν προβλεφθεί από τον ΕΟΔΥ.